Lager og logistik

Få en professionel totalløsning

Logistik har aldrig været lettere

Vi designer logistikprocessen efter dit behov, så du som kunde på intet tidspunkt har brug for at være til stede ved hverken udpakning, varemodtagelse, opmærkning, pluk, pakning eller afsendelse af varerne. Vi tilbyder at stå for:

  • Lagerstyring
  • Indkøbsstyring
  • Distribution
  • Ordrestyring
  • Specialopgaver

Læs mere nedenfor, om de logistikløsninger, du kan få.

“Vores mission er at sikre vores kunder den mest optimale og værdiskabende logistikløsning. Det vigtigste for os er, at du og din slutkunde oplever processen så hurtig og effektiv som muligt.”

Brian Christiansen

Lager- og logistikchef, Mogens Daarbak A/S

Lagerhotel

Vores mål er, at du efter at have indgået en aftale om lagerhotel med Mogens Daarbak A/S aldrig behøver at tænke på logistik. Du kan få en aftale, der kun omfatter lagerhotel, eller du kan koble flere processer på, og du vil opleve, at dine vareindkøb, din lager­styring og dine vare­udsendelser forløber problemfrit, så du kan koncentrere dig om at udvikle din forretning. 

Vi har et stort know-how inden for lagerføring, håndtering og distribution. Vi kender derfor alle faldgruberne og har taget højde for dem i tilrette­læggelsen af vores arbejdsprocesser.

Vores kompetente medarbejdere har mange års erfaring med administrationen og driften af logistik­­løsninger. Derfor er du altid sikret kompe­tent rådgivning, og du holdes løbende opdateret­ om lagerets status.

Logistikkoncept

Vores logistikkoncept er ideelt til virksomheder med flere afdelinger og filialer. Kort fortalt opbevarer vi dine varer, f.eks. tryksager, merchandise med logo, bæreposer og lignende, på vores store centrallager, distribuerer dem rundt til afdelingerne, ved bestilling eller med aftalte faste intervaller. Vi bestiller nye varer hjem, når der er brug for det.

Med en logistikløsning hos os følger et login til en skræddersyet online platform, hvor du nemt og hurtigt kan overskue og administrere de varer, som er omfattet af din logistikløsning. Webplatformen kan tilpasses med kategorier efter dine ønsker, og du kan nemt filtrere, søge og bestille varer. Hver afdeling kan via individuelt login bestille varer til eget forbrug.

Selvom du overlader logistikken til os, kan du altså stadig bevare overblikket og hele tiden være opdateret på dit produktflow.

Når virksomheden flytter og bygger om

Vælger du Mogens Daarbak A/S som din partner i forbindelse med nyindretning eller ombygning får du en erfaren medspiller, der hjælper dig med alle dele af processen. Vores team af kompetente medarbejdere står klar til at hjælpe dig fra start til slut, fra indretningsforslag og valg af møbler til montering og flytning.

Vi tilbyder bl.a. totalløsninger, hvor vi står for alt fra nedpakning af kontor til flytning og opstilling af mellem 1 og 1.000 arbejdspladser. Vi bruger egne montører, der lever op til vores høje kvalitetskrav og besidder den nødvendige viden om de møbler, der skal samles og stilles op. Denne service gælder i hele landet.

Desuden tilbyder vi at håndtere både dine nye og brugte møbler i en skræddersyet opbevarings- og lagerhotelløsning.

Kontakt os

Erfarne medarbejdere

Vores logistikløsninger administreres af kompetente og erfarne medarbejdere.

Teknologiske løsninger

Robotteknologi og elektronisk dataudveksling sikrer hurtig og præcis håndtering af varerne.

Vil du vide mere?

Udfyld kontaktformularen her på siden eller kig i denne brochure.
Se brochuren

Om centrallageret

Vores centrallager, der også fungerer som logistikcenter, er en selvstændig enhed i Mogens Daarbak koncernen. Centrallageret råder over 10.000 kvm og er et topmoderne stregkodestyret lager. Ved hjælp af robotstyrede automater er vi i stand til at udnytte lagerpladsen i langt højere grad og plukke varer mere effektivt end nogensinde før. Vi distribuerer i hele landet og anvender gerne forskellige distributører for at få varen frem til slutkunden på den bedste måde. 

Mere om centrallageret