Frugtordning

Få en frugtordning i dit firma og oplev alle fordelene fra første dag. Bestil introtilbuddet via formularen her på siden.

Intropris 99 kr. pr. kurv

for de første tre kurve med 50 stk. frugt i hver kurv. Du bestemmer selv, om frugten skal leveres mandag og/eller onsdag.

Introprisen er gældende for de første tre frugtkurve og kan kun bestilles, hvis der ikke tidligere er bestilt til firmaet. Efter introtilbuddet fortsætter dit frugtabonnement, medmindre du vælger at opsige abonnementet.

Mere om introtilbuddet

Vores introtilbud består af tre frugtkasser med 50 stk. frisk frugt til kun kr. 99 pr. kasse. Du bestemmer selv, om frugten skal leveres mandag og/eller onsdag.

Efter introtilbuddet fortsætter dit frugtabonnement, medmindre du vælger at opsige abonnementet. Priserne er ekskl. moms, fragt og miljøtillæg. Fragt kr. 29,50 pr. levering. Se øvrige vilkår nederst på siden.

Vælg mellem mange løsninger

Basiskurv

Med basiskurven kan du nyde alle de velkendte klassikere på arbejdspladsen som æble, pære og banan, kombineret med sæsonens frugter.

Økologisk kurv

Den økologiske kurv byder på frugt af høj kvalitet, dyrket helt økologisk. Klassiske frugter som æble, pære og banan, kombineret med sæsonens frugter.

Luksuskurv

Luksuskurven er for dig, som ønsker en uimodståelig variation af alverdens frugter, bær, ærter, nødder og tørfrugter.

Kurv med én slags frugt

Her har du mulighed for at supplere jeres abonnement med en kurv med 25 stk. af jeres yndlingsfrugt.

Kasse med økologisk frugt

Kasse med lækre økologiske frugter, som er dyrket helt på naturens præmisser. Årstidens frugter med smag og kvalitet helt i top.

Læs mere i brochuren

Se flere muligheder og kombinationer i frugtordningen, og få svar på dine spørgsmål.
Se brochuren her
Hvor meget frugt skal vi beregne pr. medarbejder?

De fleste af vores kunder vælger to stk. frugt pr. medarbejder pr. dag. Det passer med et stykke frugt om formiddagen og om eftermiddagen, hvor vi har mest brug for ekstra energi.

Hvilke dage leveres frugten?

Frugtkasserne leveres lige til døren mandag og/eller onsdag. I vælger selv, om I vil have frugten leveret mandag, onsdag eller begge dage.

Hvordan opbevarer vi frugten?

Al frugt bør undgå direkte sol og varme. Den fulde smag og nydelse af frugten fås ved almindelig stuetemperatur omkring 20 grader. Vi anbefaler derfor, at specielt ananas, melon og lysegule/grønlige bananer opbevares ved stuetemperatur. Fuldfarvede bananer, som er spiseklare, kan opbevares i evt. grøntsagsboks i køleskab for at forlænge friskheden.

Hvordan kan man afbestille frugt i ferieperioder?

Du kan afbestille frugtordningen i ferieperioder ved at kontakte kundeservice på kontaktformularen, via mail ks-info@daarbak.dk eller på tlf. 96 33 33 97. Ved levering mandag skal frugten afbestilles senest onsdag inden kl. 9.00. Ved levering onsdag skal frugten afbestilles senest fredag inden kl. 9.00.

Skal jeg vælge en kurv eller en kasse?

Kurve er til dig, som gerne vil have flot arrangeret frugt, der er klar til at stille direkte på bordet. Du slipper for emballage, der skal håndteres, og sætter bare den tomme frugtkurv tilbage, hvor den blev afleveret. Så forsvinder den af sig selv og bliver udskiftet med en ny kurv fyldt af frisk frugt ved næste levering.

Kasser er til dig, der fx skal fordele frugten ud flere steder i virksomheden eller selv har opbevaring til frugten. Du bestemmer helt selv, hvad du vil gøre med den tomme kasse, men vi opfordrer til at genanvende den til opbevaring af andre ting eller aflevere den til genbrug sammen med resten af jeres papaffald.

Hvad gør jeg med kurven eller kassen, som frugten leveres i?

Får du leveret din frugt i kurv, er det vigtigt, at du stiller den tomme kurv tilbage, hvor den blev leveret. Så forsvinder den af sig selv igen og dukker op med ny, frisk frugt ved næste levering.

Får du din frugt leveret i kasse, bestemmer du selv, hvad du vil gøre med kassen, når den er tom. Vi opfordrer til at genanvende kassen som opbevaring eller aflevere den til genbrug sammen med resten af jeres pap-affald.

Kan man bestille ekstra frugt?

Du kan altid bestille ekstra frugt til din virksomhed, hvis du har et frugtabonnement. Ordrer på ekstra frugt skal være bestilt min. 3 hverdage før den ønskede leveringsdag. Hvis du vil have ekstra frugt i din mandags-levering, skal du altså give os besked senest onsdagen før.

Hvad gør jeg, hvis der er et dårligt stykke frugt?

Hvis der på trods af den skarpe kvalitetskontrol findes et dårligt stykke frugt i din levering, beder vi dig sende billeddokumentation til ks-info@daarbak.dk, så vi hurtigst muligt kan sende dig ny frisk frugt.

Hvordan afbestiller jeg mit frugtabonnement?

Du kan afbestille dit frugtabonnement ved at kontakte kundeservice på tlf. 96 33 33 97 eller ks-info@daarbak.dk. Vær opmærksom på, at der er en måneds opsigelse.

Vilkår for frugtordning

  • Levering af frugt baseres på en abonnementsaftale.
  • Abonnementsaftalen kan opsiges skriftligt med 1 måneds varsel, dette gælder dog ikke introtilbuddet, som kan opsiges løbende.
  • Opsigelse skal ske skriftligt. Skriv til ks-info@daarbak.dk. Hvis du har valgt mandag som leveringsdag, skal du opsige abonnementet senest onsdagen før. Får du i stedet leveret din frugt om onsdagen, så skal du senest opsige abonnementet fredagen før.
  • Abonnementsaftalen kan kun tegnes af virksomheder.
  • Der tages forbehold for udsolgte varer.
  • Abonnement på firmafrugt faktureres med gældende betalingsbetingelser.
  • Priserne er ekskl. moms, fragt og miljøtillæg.
  • Fragttillæg udgør kr. 29,50 ekskl. moms pr. levering.
  • Det ønskede antal frugtkasser (min. 30 stk. pr. leveringssted) leveres lige til døren, og du kan vælge at få frugten leveret mandag og/eller onsdag. Vi leverer i hele Danmark ekskl. ikke-brofaste øer - vi leverer dog til Bornholm.
  • Ved forgæves kørsel skal der påregnes faktura derfor.
  • For yderligere informationer om frugtordning kontakt kundeservice.