Etablering af hjemmearbejdspladser
Vil du som virksomhed gerne tilbyde hjemmearbejdsplads til dine medarbejdere? Så er vi klar til at hjælpe med et stort udvalg af kontormøbler og fleksible finansieringsløsninger.
Du kan vælge den model, der passer bedst til din virksomhed og giver dig mulighed for at etablere individuelt tilpassede hjemmearbejdspladser hos dine medarbejdere til favorable priser.
Hvad kan vi tilbyde?
Skal dine medarbejdere have indrettet en hjemmearbejdsplads, tilbyder vi flere løsningsmodeller, der kan tilpasses din virksomheds behov:
- Skræddersyet virksomhedsløsning
- Korttidsleje og leasing
- Bruttolønsordning
- Medarbejderkøb (Rabatordning)
Vil du gerne høre mere om modellerne for etablering og finansiering af hjemmearbejdspladser, og vil du gerne have personlig rådgivning af en møbelkonsulent? Udfyld formularen, så er vi klar til at vejlede dig til den rigtige løsning.
Bliv kontaktet om virksomhedsløsninger
Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst muligt.
Skræddersyet virksomhedsløsning
Med en virksomhedsløsning anskaffer I som virksomhed de ønskede kontormøbler og udlåner dem til jeres medarbejdere. Denne løsning er som udgangspunkt omkostningsfri for medarbejderne. Aftalen tilpasses selvfølgelig efter jeres behov med hensyn til produkter og ydelser.
Udfyld kontaktformularen, og hør mere om de mange muligheder med en virksomhedsløsning hos os.
Kortidsleje og leasing
Med en kortidsleje- eller leasingløsning er der som udgangspunkt ingen udgifter for medarbejderne. Virksomheden lejer eller leaser kontormøblerne med en binding på 12 måneder og låner dem ud til medarbejderne.
Med en leasingaftale får I en fleksibel aftale, der frigør kapital med mulighed for en rammeaftale og leasing med restværdi.
Bruttolønsordning
En bruttolønsordning er en ordning, hvor medarbejderen efter aftale med arbejdsgiveren går ned i løn for i stedet at modtage et gode fra arbejdsgiveren. Har du som arbejdsgiver behov for at indrette hjemmearbejdsplads til dine medarbejdere, kan en bruttolønsordning bruges til at købe kontormøbler til dette formål.
Udgiften bliver trukket af medarbejderens bruttoløn, og dermed før skat. Medarbejderne får derfor mulighed for at købe møbler til en billigere pris end normalt og opnå store besparelser på købet.
Medarbejderkøb med rabatordning
Med en rabatordning hos Mogens Daarbak A/S får jeres medarbejdere mulighed for at købe udvalgte produkter til favorable priser og dermed opnå store besparelser på deres køb. En enkel og overskuelig løsning med minimal administration fra jer som virksomheds side.
Levering og montering
Ønsker du en hurtig og effektiv implementering af hjemmearbejdspladser hos dine medarbejdere, tilbyder vi en række leveringsmuligheder. Disse tilpasses jeres individuelle behov:
- Afhentning på vores lager eller i en af vores butikker
- Levering af en samlet ordre til jeres adresse (I fordeler selv til medarbejdere)
- Levering usamlet til kantsten på jeres medarbejderes privatadresse
- Levering og montering på jeres medarbejderes privatadresse
Mulighederne er mange, og vores møbelkonsulenter står altid klar med råd og vejledning.
Alt til dit hjemmekontor
På Daarbak.dk finder du alt til dit hjemmekontor. Gå på opdagelse i vores store sortiment af møbler, lamper, elektronik og kontorartikler nøje udvalgt til dit hjemmekontor.
Husk, hos Mogens Daarbak A/S har vi:
- Salg til erhverv og privat
- Dag-til-dag levering på lagervarer
- Ordrer bestilt før kl. 14.00 sendes samme dag
- Altid god service