Cabinet Service – Smart depotløsning

Kort introtekst a la Gør forsyningen af jeres virksomhed smartere med Remmer Depot, hvor vi i samarbejde med jer skræddersyr et depot med et stamsortiment af produkter, der altid skal være til rådighed for jeres medarbejdere. Herefter vælger I, om I ønsker selv at håndtere jeres depot eller om I foretrækker fuld servicering af Remmer.

 

Virksomheder med flere end 50 administrative ansatte kan få Remmer til at stå for al håndtering, hvor vi fylder depotet og sørger for, at I altid har det aftalte til rådighed. Samtidig sørger Remmer også for udpakning samt korrekt bortskaffelse af emballage og brugte varer som f.eks. batterier og blækpatroner. I kan således fokusere fuldt ud på jeres virksomheds forretningsområde, fordi I med Remmer Depot får orden, overblik og helt konkrete økonomiske besparelser.

  • Leveringstid, forhastede indkøb i store mængder og manglende overblik koster mange virksomheder dyrt både i tid og penge.
  • Sammen skræddersyr vi et sortiment, som altid vil være til rådighed. Depotet opsættes et eller flere centrale steder i virksomheden.
  • Med depotet reduceres håndteringsomkostninger markant - herunder også fakturahåndtering med kun én faktura om måneden (elektronisk).
  • Medarbejdere skal ikke længere bekymre sig om forsyning, men har nu tid og ro til deres egentlige arbejdsopgaver.
  • Jeres medarbejdere kan nu altid nemt finde præcis det, de har brug for i rette mængde og kvalitet - og stykvis!

Testbillede_Cabinet service 800x475.jpg

 
 

Leverandørstyret depot som er skræddersyet til jeres behov
I får et stamsortiment af produkter, som leveres, før I mangler dem – i rette mængde, kvalitet og pris. Depotet forsyner jer med cirka 80% af jeres totale forbrug, men I kan også bestille produkter udenfor jeres stamsortiment med levering fra dag til dag.

Store besparelser med kontrolleret forbrug
Jeres forbrug styres ind til det ønskede stamsortiment, og I undgår derved fejl- og impulskøb samt ukurante varer. Kunder der vælger denne løsning sparer typisk 10-25% af hele deres vareforbrug.

Brugervenlighed med orden og overblik
Med et skræddersyet stamsortiment har I altid det, I skal bruge. Jeres medarbejd- ere skal ikke lede efter tingene, forstyrre en kollega eller gå forgæves. De behøver ikke sætte sig ind i, hvor eller hvilke produkter der skal bestilles – eller bruge tid på ordremodtagelse, udpakning og bortskaffelse af emballage. De får derimod tid og ro til det, som er deres egentlige opgave.

Fleksible løsninger med en dedikeret samarbejdspartner
Hver virksomhed, sit behov. Vi sammensætter depotet og yder derefter fuld servicering eller delvis håndtering – alt efter jeres behov. I får adgang til branchens største sortiment med levering på forkant eller fra dag til dag. Med single point of contact har I altid samme kontaktperson og svar fra os inden for et døgn.

Grønne fordele med miljøvenlige leverancer
Sammen skåner vi miljøet med langt færre leverancer. Faktisk nedbringer vi antallet af leverancer med 75%, og vi leverer i genanvendt emballage.

Cabinet service 800x800.jpg

 
 

USP grafik_1400.png

 
 

Så nemt er Cabinet Service

Mogens Daarbak
Brug varerne
Depotet er fyldt op fra starten, og medarbejderne tager hvad de skal bruge fra hylderne
Mogens Daarbak
Scan og læg i kurv
Når en hylde er ved at være tom, scannes QR koden med en telefon, og varen lægges i kurven på daarbak.dk
Mogens Daarbak
Varen bestilles og leveres
Når varen er i kurv, kan den nemt bestilles af den daglige indkøber, og varen leveres som aftalt.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud