Ofte stillede spørgsmål

Her på siden finder du svar på mest gængse spørgsmål. Finder du ikke hvad du søger, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Bestilling

Hvordan bliver jeg erhvervskunde?

Du kan altid gå ind og købe produkter på vores webshop, men med en erhvervskonto får du mange flere muligheder som erhvervskunde, og derfor anbefaler vi, at du opretter en gratis konto. Første gang du gennemfører en ordre kan du sætte flueben i ”Opret en erhvervskonto”. Alternativt kan du oprette en konto på denne side eller selvfølgelig kontakte vores kundeservice og lade dem hjælpe dig med det.

Kan jeg som privat handle hos Mogens Daarbak A/S?

Ja! Det kan du tro. Husk at vælge priserne inkl. moms i bunden af den røde bjælke til venstre på skærmen.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ønsker at være online kunde længere?

Det koster ikke noget at have en erhvervskonto hos os, så du er altid velkommen til at lade din konto stå, hvis du skulle have brug for at købe noget i vores webshop i fremtiden. Hvis du alligevel gerne vil slette din konto på daarbak.dk, skal du kontakte vores kundeservice, så ordner de det hele for dig.

Vi er flere i virksomheden, der skal bruge webshoppen. Hvordan fungerer det?

I kan oprette flere medarbejderlogin med forskellige rettigheder under én konto på daarbak.dk. Ved at tilpasse jeres medarbejderlogin, kan I gøre det muligt for nogle medarbejdere at købe varer, mens andre måske kun har brug for et overblik over fakturaer og ordrehistorik. Det sparer jer for en masse tid og besvær, og gør det nemmere for virksomheden at købe intelligent ind.

Kan jeg nå at få flere produkter med i den netop afgivne bestilling?

Når bestillingen er afsluttet og sendt, kan vi desværre ikke ændre i den. Du kan dog kontakte kundeservice for oprettelse af en tillægsordre.

Hvad betyder "Forventet levering"?

På alle produkter samt på din ordre fremgår der en forventet leveringsdato ud for produkterne. Denne giver dig en indikation af, hvornår du kan forvente at modtage den eller de bestilte varer.

Fremgår der forskellige leveringsdatoer på din ordre kan du forvente, at modtage dine produkter af flere omgange. Du betaler stadig kun fragt for én levering i sådanne tilfælde.

Vi tager forbehold for forsinket leverancer fra vores leverandører, der kan betyde, at den oplyste leveringsdato ikke overholdes.

Levering og returnering

Kan jeg selv afhente min bestilling?

Når du gennemfører et køb, har du altid mulighed for at vælge ”Hent i butik”. Det betyder, at du gratis kan afhente din ordre på en vores 8 lokationer. Vælger du denne leveringsform, vil du modtage en SMS, når din pakke er klar til afhentning. Afhentningstiderne følger vores butikkers åbningstider. Husk at medbring din ordrebekræftelse for at få pakken udleveret.

Kan jeg få leveret forskellige bestillinger i samme pakke?

Vi vil meget gerne samle dine ordrer i én levering og gøre dig til en af vores såkaldte miljøkunder. Miljøkunder er primært kunder, som samler deres ordrer i færre men større portioner, så forbruget af emballage og pakkefyld reduceres, samt udledning af CO2 i forbindelse med transport mindskes. Bestiller du ofte varer ved os, kan vi fx aftale en fast leveringsdag om ugen, hvor du får det hele samlet.

Jeg har lige bestilt noget, kan jeg annullere det?

Ønsker du at annullere en bestilling, bedes du kontakte kundeservice med ordrenummeret. Så hjælper de dig med at annullere din bestilling.

Der mangler produkter i min levering. Hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du kontakter vores kundeservice hurtigst muligt efter modtagelsen af ordren.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Er du erhvervskunde og har et ”Mit Daarbak” login: Har du bestilt den forkerte vare eller fortrudt dit køb, skal du blot åbne din ordreoversigt på ”Mit Daarbak”, åbne ordren, klikke på ”Returnering” og indsende informationerne til os. Alternativt kan du kontakte kundeservice. Herefter kontakter vi dig med hensyn til afhentning af returvaren.

Er du privatkunde eller har handlet uden at være logget ind: Hvis du er privat kunde eller ikke har et erhvervslogin skal du benytte dig af denne formular.

Du finder vores returpolitik her.

Det produkt, jeg har modtaget, er i stykker. Hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du kontakter vores kundeservice hurtigst muligt efter modtagelsen af varen.
Det vil være en stor fordel, hvis du tager et billede af skaden. Vi sørger herefter for, at du får erstattet dit produkt hurtigst muligt.

Andre spørgsmål

Kan jeg returnere mine brugte tonere til Mogens Daarbak A/S?

Ja, som et led i vores miljøpolitik tilbyder vi vores kunder, at de kan returnere deres brugte tonere til os. De brugte tonere bliver sorteret og håndteret på en miljømæssig forsvarlig måde og så vidt muligt genbrugt. Du kan enten indlevere dine brugte tonere i en af vores butikker eller bestille afhentning af dem via tonergenbrug.dk.

I har ikke det produkt, som jeg mangler. Kan I skaffe det?

Vi vil altid gerne forsøge at bestille de produkter, du mangler, hjem til dig. Samtidig er vi altid interesseret i nye produktidéer. Kontakt kundeservice, og vi vil derefter hurtigst undersøge, om vi kan få produktet i sortiment.

Hvordan får jeg kataloger fra Mogens Daarbak A/S?

På vores hjemmeside kan du se og bladre igennem alle vores aktuelle kataloger online.