Case

Indretning af Sweco

Vi har arbejdet sammen med Sweco siden 2011 som leverandør af møbler, kontorartikler og forbrugsvarer med hovedformålet at optimere virksomhedens indkøb og drift af inventar. Sweco er en af Europas største virksomheder inden for arkitekt- og ingeniørrådgivning.


Kantine Sweco

Driftløsningen hos Sweco består af to dele. Fremtidens sortiment anvendes til nyindretninger, nybyggerier og afdelingsflytninger. Suppleringssortimentet anvendes til eksisterende lokaler. Hele sortimentet er placeret på Swecos intranet, og alle interne bestillinger går først forbi en koncern­indkøber, som bestiller direkte via deres faste kontaktperson hos Mogens Daarbak.

“Vores driftskoncept er tilpasset virksom­hedens opbygning og vores interne processer. Det forenkler og forbedrer vores drift og indkøb af nyt inventar, at alt fra bestilling til levering og montering foregår hurtigt og med et fast team”
Danny Frederiksen - citat Sweco

Danny Frederiksen

Head of IT, Facility & Procurement, Sweco


Grib stilen med disse produkter