Case

Indretning af KMD

KMD er en af landets største IT- og softwarevirksomheder. Vi har leveret kontorinventar til KMD siden 2006 og blev i 2013 driftspartner på virksomhedens møbler og indretning med fokus på at optimere indkøbsprocesser og ensrette det visuelle udtryk overalt i koncernen.


Mødelokaler KMD Aalborg

I KMDs domiciler i Aalborg og Aarhus har vi indrettet flere forskellige miljøer med medarbejdernes og arbejdspladsens funktioner som førsteprioritet. Målet var at skabe den bedste sammenhæng mellem indretning og arkitektur, og det har ført til spændende storrumsmiljøer, brugerindflydelse og specialdesignet inventar.

Indkøber hos KMD, Niels Henrik Nielsen, siger om projekterne:

"Vi skulle flytte i helt nye bygninger ved havnen i Aalborg. Der skulle det nye hus bestykkes med helt nyt møblement, og i den forbindelse skulle vi vælge en møbelleverandør. Vi valgte Mogens Daarbak A/S, fordi indretningen var helt efter KMDs ønske, og de havde en tidsplan, som ikke kunne gå galt. Leveringen af møblerne fungerede helt efter planen.

Der blev arbejdet meget professionelt. Mogens Daarbaks ansatte passede på vores nye hus, som var det deres eget. Der blev ryddet op, efter opgavens afslutning, og modtog de et skadet møbel, blev der fulgt op på det med det samme. Så da vi skulle flytte ind, var alt klar, yderst flot da det trods alt var møbler til 1.000 mennesker plus diverse møderum og en stor kantine.

Året efter gik vi i gang med at bygge et hus i Aarhus til ca. 200 mennesker. Igen havde vi valgt Mogens Daarbak A/S som leverandør, og projektet der kørte også uden problemer.”

Indretningen af KMD er tilpasset virksomhedens DNA og visuelle identitet med detaljer, der fungerer som et blikfang gennem hele virksomheden. Forskellige miljøer giver medarbejderen mulighed for at udnytte arbejdspladsen optimalt og bidrager til en effektiv arbejdsdag.

Fakta om KMDs driftskoncept

  • Levering af kerneprodukter inden for ca. 10 arbejdsdage
  • Fast leveringsteam tilknyttet
  • Vi står til rådighed med indretningsvejledning, rådgivning og tegninger
  • Møbelproblemstillinger besigtiges eller håndteres inden for 48 timer på hverdage

 

“”Bestillingsproceduren er nem og fleksibel, fordi vi sammen har fastlagt krav til vores standardinventar og defineret vores behov. Derudover er der faste montører, som er sikkerhedsgodkendte til adgang i huset, og som er kendte i bygningerne.””

Line Rahbek Kansing

Procurement Specialist, KMD