Skip to main content



Indretning og drift af Sweco

Et solidt samarbejde

Vi har arbejdet sammen med Sweco siden 2011 som leverandør af møbler, kontorartikler og forbrugsvarer med hovedformålet at optimere virksomhedens indkøb og drift af inventar. Sweco er en af Europas største virksomheder inden for arkitekt- og ingeniørrådgivning. 

Fremtidens sortiment & suppleringssortiment

Driftskonceptet i Sweco har to dele. Fremtidens sortiment anvendes til nyindretninger, nybyggerier og afdelingsflytninger. Suppleringssortimentet anvendes til eksisterende lokaler. Hele sortimentet er placeret på Swecos intranet, og alle interne bestillinger går først forbi en koncern­indkøber, som bestiller direkte via deres faste kontaktperson hos Mogens Daarbak.

Forenkling og forbedring af drift

”Vores driftskoncept er tilpasset virksom­hedens opbygning og vores interne processer. Det forenkler og forbedrer vores drift og indkøb af nyt inventar, at alt fra bestilling til levering og montering foregår hurtigt og med et fast team.”

Danny Frederiksen, Head of IT, Facility & Procurement, Sweco

 
 

Skal vi også hjælpe med indretningen af din arbejdsplads?

kontakt

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)