Skip to main content

Stofposer

Sæt dit logo i spil

10/1-2019


Din virksomheds logo er noget af det mest fantastiske markedsføringsmateriale I har – og hvorfor så det?

Logoet vil altid være et nemt og genkendeligt symbol for jeres virksomhed, hvilket er derfor I selvfølgelig allerede bruger det i jeres markedsføring.

Men man kan med fordel også tænke i alternative måder at markedsføre sit brand på, og her kommer logoartikler ind i billedet!

Det giver uanede muligheder for at markedsføre jer gennem alt fra reklameartikler til firmatøj.

Vi har derfor sat vores chef for Promotion, Vibeke Haubro, i stævne for at gøre os klogere på 5 af de mest brugbare logoartikler, som din virksomhed med fordel kan bruge i jeres markedsføring.

vibeke
Vibeke Haubro, chef for vores 
promotion afdeling

 

1. Muleposer

Muleposer med tryk er en langtidsholdbar investering, der giver dine kunder et fysisk minde om mødet med din forretning.

Da muleposer er langt mere holdbare end en traditionel plastikpose, vil den med stor sandsynlighed også leve videre hos kunden og bruges i mange andre henseender. Dit logo og brand vil derfor få en masse ekstra eksponering, som I vil leve godt af i lang tid.

Kvaliteten af muleposen er et vigtigt parameter i dine overvejelser, da kundens oplevelse selvfølgelig gerne skal være positiv.

 

2. Visitkort

På trods af den digitale udvikling er det fysiske visitkort stadig en sikker vinder! For når du skal udvide dit netværk og skabe relationer, er et professionelt og flot visitkort stadig et must.

Det gør det nemt og bekvemt at dele sine kontaktoplysninger, og samtidig giver det altid et godt indtryk at have et veldesignet visitkort.

Det er nemlig ikke helt lige meget, hvordan du fremstår på visitkortet. Her kan du bl.a. overveje hvilke oplysninger du vælger at sætte på visitkortet. Er de alle relevante og vigtige? for mange oplysninger kan få visitkortet til at se kompakt og rodet ud. Det samme gælder farvevalget – tænk på hvordan farverne spiller sammen med dit logo og resten af det visuelle udtryk. Designet kan være afgørende for hvilke associationer din virksomhed bliver forbundet med.  

Få en guide til, hvordan du designer et professionelt visitkort her.

Visitkort

 

3. Kuglepenne

En kuglepen med logo er, ligesom muleposer, et langtidsholdbart minde, der vil give længerevarende eksponering.

De er oplagte som kundegaver eller til diverse arrangementer, hvor de ofte er en nem og relativt billig måde at sprede dit logo og brand ud på.

Husk ikke at vælge en alt for billig kuglepen, da den vil blive et synonym med din virksomhed. Derfor anbefaler vi altid at vælge en kuglepen af en hvis kvalitet, når du skal have dit logo placeret på den.

 

Promotion

 

4. T-shirts

En t-shirt med din virksomheds logo på vil, udover at generere en masse synlighed, også være en god medarbejdergave til eksempelvis et virksomhedsarrangement, eller hvis jeres lager skal have en ny uniform. Det er også helt oplagt med speciallavet t-shirts, hvis I deltager i firmasport.

Med andre ord er t-shirts med logotryk og evt. budskab en sikker vinder blandt mange virksomheder, når der skal kigges efter beklædning til medarbejderne.

 

5. Bolsjer

Bolsjer er begunstiget med den unikke egenskab – at smage fantastisk! De har derfor en stor tiltrækningskraft, og er altid et populært indslag på eksempelvis en messestand eller i en goodiebag.

Bolsjepapiret kan med fordel udnyttes til at brande din virksomhed med et logo, da det er nem måde at opnå synlighed på.

Derudover er det bestemt ikke en ulempe at blive associeret med en velsmagende oplevelse.

 
 

Vigtigst af alt er det dog, at I, i din virksomhed identificerer jeres behov samt i hvilke sammenhænge i ønsker at bruge jeres logoartikler.

Vi står altid klar til at hjælpe dig med et godt tilbud – uanset omfang og kompleksitet. Har du spørgsmål, eller er du interesseret i at købe promotionartikler, så sidder vores team altid klar til at hjælpe dig.

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)