Skip to main content

top eniig

Eniig: En virksomhed i evig forandring

18/10-2017


Vi sætter stor pris på alle vores samarbejdspartnere, og i den forbindelse har vi haft besøg af vores kundeambassadør fra Eniig, Jess Christensen Thuen, til et interview omkring samarbejde.

Tre vigtige faktorer for valg af samarbejdspartner

Eniig har i en lang årrække handlet møbler, inventar og beplantning hos os, og ifølge Jess er der særligt tre faktorer, der er vigtige, når det gælder valg af samarbejdspartner: sikkerhed, troværdighed og pris.

Vi har spurgt Jess, hvad der kendetegner et godt samarbejde, og hvorfor valget faldt på Mogens Daarbak A/S.

Eniig: Planter
Grøn indretning ved Eniig.

Hvad kendetegner et godt samarbejde?

– Et godt samarbejde kendetegnes ved troværdighed og det faktum, at man kan stole på, at en aftale er en aftale, og at vi kender hinandens mindset. Når jeg ringer og siger, at jeg skal have nogle bestemte varer, så ved de, at det godt kan være, at jeg skal have noget derhenad, men at det ikke nødvendigvis lige er det, jeg skal have. De ved, hvordan jeg tænker, og de ved, hvad mine behov er. Man kender hinanden godt.

 

Hvorfor valgte I at indgå i et samarbejde med os?

– De var i huset med kontorartikler i forvejen, og så var det en naturlig del, at vi tog møbler med ind over også. Det var egentlig ikke på grund af prisen, det var på grund af, at de var mere professionelle. Det var ikke sælgere, der kom, det var rådgivere. Det kan jeg godt lide. Og så kom de også med deres tegninger, der var meget mere veludførte. De havde tænkt nogle tanker, som jeg ikke havde tænkt og bygget videre på mine tanker.

 

bred banner

 

Kan du nævne et par succeser inden for de forhandlede forretningsområder?

– I det hele taget var det en succes at fjerne alle de grønne duske fra vindueskarmene og hænge dem på væggen. Det at de nu hænger oppe på væggen, giver et helt andet billede. Derudover har vi fået høje grønne planter mellem skrivebordene i vores kundecenter for at tage lyd. Det giver et helt nyt indeklima, og det ser fantastisk ud. Folk er helt vildt glade for det. Så det var fra det grønne område, lyder det fra Jess, som fortsætter med at fortælle en succeshistorie fra kontorerne.

– På kontorerne er det positioneringsdelen, jeg synes er fantastisk samt den sparring vi har fået. Vi har lavet nogle rigtig gode løsninger heriblandt det stand-up-miljø, vi har i vores kundecenter, som vi var nogle af de første i landet, der fik op i en større målestok. Her kunne vi komprimere personalefolkene lidt mere, så vi fik plads til flere medarbejdere. Det var en rigtig spændende proces.

 

Hvilke forretningsområder kan komme på tale i fremtiden?

Kaffebrygning vil jeg frygtelig gerne have ind. Vi har lige mistet kaffen til en anden, men der skal nogle nye maskiner ind på et tidspunkt, og der kunne jeg godt tænke mig, det kom med. Og så vil jeg også gerne have profilering med julegaveafdelingen med.

 

Er der en specifik årsag til, at du gerne vil have disse forretningsområder med?

– Det er fordi, jeg ikke kan se logikken i, at vi ikke skal have det hele samlet på et sted. Det ville være nemmere både fakturerings- og håndteringsmæssigt, og I ligger jo, hvis man skal kigge sådan rent lokalt, nabo til vores ejendom i Silkeborg. Så det er jo fjollet, at vi skal have en hel tredjepart et helt andet sted fra.  Det er jo billigere for os, hvis tingene kunne være hernede hos os selv. Så jeg kan ikke se idéen i ikke at bruge det, afslutter Jess Christensen Thuen.

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)