Skip to main content

Tulip Food Company A/S udtaler

»Facility management projekt åbnede nye døre for øget samarbejde«

Mogens Daarbak A/S leverede møbelindretning til Tulips nye domicil i Randers i 2003. På samme tidspunkt tegnede man kontrakt for servicering af kontorbeplantning. Ved genforhandling af beplantningsaftalen i 2009 havde Tulip i forbindelse med gennemførsel af et Facility Management projekt, et ønske om at minimere omkostninger på øvrige forbrugsvarer. I dag leveres ca. 80% af hovedkontorets forbrug af kontorartikler, blæk og kopipapir på en fast månedlig blokordre, beregnet på baggrund af 12 måneders historisk forbrug. Dette styres via Mogens Daarbak A/S’s webshop, og betyder bl.a. følgende for Tulip:
  • Stabilt og minimeret forbrug af omkostningerne til kontorartikler m.v.
  • Minimal administration i forbindelse med ordrer
  • Færre leverandører/leverandøromkostninger
  • Frigjort tid til andre opgaver hos de indkøbsansvarlige
  • Reduktion i antallet af varemodtagelser
Alt i alt har det udvidede samarbejde medført en prisreduktion på gængse kontorartikler samt en væsentlig tidsbesparelse i forhold til ordre- og leverancehåndtering. Tulip er yderst tilfreds med samarbejdet både på beplantning og på kontorartikler og vil til enhver tid anbefale Mogens Daarbak A/S som leverandør.

Arne Jacobsen - Kategorichef, Tulip Food Company A/S, Randers
Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)