Skip to main content
Dine genveje

Ofte stillede spørgsmål!  

Hvorfor skal vi have en frugtordning?

At tilbyde medarbejderne frisk frugt er populært. Flere og flere arbejdspladser ser fordelene i at fokusere på medarbejdernes sundhed og trivsel. Glade og tilfredse medarbejdere skaber et godt arbejdsklima og gode resultater.


Hvor meget frugt skal vi beregne pr. medarbejder?

De fleste af vores kunder vælger to stk. frugt pr. medarbejder pr. dag. Det passer med et stykke frugt om formiddagen og om eftermiddagen, hvor vi har mest brug for ekstra energi.


Hvilke dage leveres frugten?

Frugtkasserne leveres lige til døren mandag og/eller onsdag. I vælger selv, om I vil have frugten leveret mandag, onsdag eller begge dage. 

 

Hvordan opbevarer vi frugten? 

Al frugt bør undgå direkte sol og varme. Den fulde smag og nydelse af frugten fås ved almindelig stuetemperatur omkring 20 grader. Vi anbefaler derfor, at specielt ananas, melon og lysegule/grønlige bananer opbevares ved stuetemperatur. Fuldfarvede bananer, som er spiseklare, kan opbevares i evt. grønsagsboks i køleskab for at forlænge friskheden.

 

Hvordan bestiller jeg frugt fra Mogens Daarbak A/S?

Udfyld bestillingsformularen på www.daarbak.dk eller kontakt vores kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller på tlf. 96 33 33 97.

 

Hvad indebærer introtilbuddet?

Introtilbuddet indeholder 50 stk. frugt pr. kasse og er gældende for de første 3 frugtkasser, som du får for kun kr. 99,- pr. kasse. Bestil introtilbuddet her.

 

Hvordan kan man afbestille frugt i ferieperioder?

Du kan afbestille frugtordningen i ferieperioder ved at kontakte kundeservice på kontaktformularen, via mail: ks-info@daarbak.dk eller på tlf. 96 33 33 97. Ved levering mandag skal frugten afbestilles senest onsdag inden kl. 9.00. Ved levering onsdag skal frugten afbestilles senest fredag inden kl. 9.00.

 

Hvad gør jeg med kurven eller kassen, som frugten leveres i?

Får du leveret din frugt i kurv, er det vigtigt, at du stiller den tomme kurv tilbage, hvor den blev leveret. Så forsvinder den af sig selv igen og dukker op med ny, frisk frugt ved næste levering.

Får du din frugt leveret i kasse, bestemmer du selv, hvad du vil gøre med kassen, når den er tom. Vi opfordrer til at genanvende kassen som opbevaring eller aflevere den til genbrug sammen med resten af jeres pap-affald.

 

Kan man bestille ekstra frugt?

Du kan altid bestille ekstra frugt til din virksomhed, hvis du har et frugtabonnement. Ordrer på ekstra frugt skal være bestilt min. 3 hverdage før den ønskede leveringsdag. Hvis du vil have ekstra frugt i din mandags-levering, skal du altså give os besked senest onsdagen før.

 

Hvad gør jeg, hvis der er et dårligt stykke frugt?

Hvis der på trods af den skarpe kvalitetskontrol findes et dårligt stykke frugt i din levering, beder vi dig sende billeddokumentation til ks-info@daarbak.dk, så vi hurtigst muligt kan sende dig ny frisk frugt.

 

Hvordan afbestiller jeg mit frugtabonnement?

Du kan afbestille dit frugtabonnement ved at kontakte kundeservice på tlf. 96 33 33 97 eller ks-info@daarbak.dk. Vær opmærksom på, at der er en måneds opsigelse. 

 

Betingelser:

  • Introtilbuddet indeholder 50 stk. frugt pr. kasse og er gældende for de første 3 frugtkasser, herefter faktureres der løbende til abonnementspriser.
  • Levering af frugt baseres på en abonnementsaftale. Abonnementsaftalen kan opsiges skriftligt med 1 måneds varsel, dette gælder dog ikke introtilbuddet, som kan opsiges løbende.
  • Der tages forbehold for udsolgte varer. Ved forgæves kørsel skal der påregnes faktura derfor.
  • Priserne er inkl. fragt, ekskl. moms og miljøtillæg.
  • Det ønskede antal frugtkasser (min. 30 stk. pr. leveringssted) leveres lige til døren, og du kan vælge at få frugten leveret mandag og/eller onsdag. Vi leverer i hele Danmark ekskl. ikke-brofaste øer - vi leverer dog til Bornholm.

Får du leveret din frugt i kurv, er det vigtigt, at du stiller den tomme kurv tilbage, hvor den blev leveret. Så forsvinder den af sig selv igen og dukker op med ny, frisk frugt ved næste levering.

Får du din frugt leveret i kasse, bestemmer du selv, hvad du vil gøre med kassen, når den er tom. Vi opfordrer til at genanvende kassen som opbevaring eller aflevere den til genbrug sammen med resten af jeres pap-affald.

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)