Skip to main content
Dine genveje

Historie

Læs mere om virksomheden Mogens Daarbak A/S spændende historie og udvikling fra starten i 1968 og frem til i dag. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os på 96 33 33 33, hvis du har yderligere/supplerende spørgsmål. Se også vores CSR profil og ledige stillinger ved brug af menuen i venstre side.

Milepæle i Mogens Daarbak

I 1968 startede Mogens Daarbak med at sælge kontormaskiner fra et lille kælderlokale i Aalborg.

 

I begyndelsen af 1980'erne tog tingene for alvor fart, og siden har Mogens Daarbak A/S slået sig fast som en af de største leverandører i landet.

 

Med ca. 135 ansatte, 7 butikker, et salgskontor og et centrallager på 16.000 m2 er Mogens Daarbak A/S den solide, kvalitetsbevidste partner, når det gælder kontorforsyning, kontorindretning og kontormaskiner.

 

1968 - Mogens Daarbak starter op i en lejlighed i Aalborg

1988 - Opkøb af afdeling i Brønderslev. 1.000 m2 på Østergade 68-72, Brønderslev

1997 - Køb og indretning af nyt hoveddomicil på Gugvej 120, Aalborg

1997 - Mogens Daarbak A/S bliver certificeret efter den internationale ISO 9002 standard

2001 - Opkøb af afdeling i Silkeborg

2005 - Opkøb af lagerbygning på 16.000 m2 i Nørresundby

2006 - Oprettelse af nyt forretningsområde: industri og emballage

2007 - Udvikling af lager- og logistikløsninger

2008 - Opkøb af GP Kontorsystemer ApS i Sønderborg

2008 - Opkøb af Kontor og Datahuset ApS i Roskilde

2012 - Lancering af ny webshop

2013 - Opkøb af Lohse Papir & Kontor i Ribe & Varde

2013 - Nyt domicil i Roskilde

2013 - Opkøb af RedOffice Kontorkompagniet A/S i Horsens og Vejle

2015 - Nyt domicil i Vejle

2016 - Renovering og genåbning af butik i Silkeborg

 

Er vi ikke i udvikling, er vi i afvikling, og det kommer ikke til at ske! Vi har hele tiden fokus på nye produkt- og investeringsmuligheder, og det i samspil med en sund og god økonomi gør, at vi også er her i morgen!

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)