Skip to main content

Levering - Ofte stillede spørgsmål

 Hvor lang leveringstid skal jeg forvente?

Lagervarer leveres dag til dag. Varer med begrænset antal leveres indenfor 5-8 dage. Bestillingsvarer afhænger af den enkelte vare. Ved at klikke på "Åbne webordrer" under "Mit Daarbak", kan du se status på de ordrer, du har bestilt online og endnu ikke har modtaget.


 Hvad koster levering?

Hvis du er fakturakunde hos Mogens Daarbak A/S, har vi aftalt en tilpasset fragtgrænse. For alle andre afhænger prisen på levering af de varer, du har bestilt, og beløbet du har købt varer for. Hvis bestillingen er på over 500 kr. ekskl. moms, er leveringen gratis.

Handler virksomheden ofte hos Mogens Daarbak A/S, og er I interesserede i en fordelagtig fragtaftale, kan du kontakte kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller tlf. 96 33 33 33 og høre om mulighederne.


 Kan jeg selv afhente min bestilling?

Du er meget velkommen til at afhente din bestilling på adressen, så du sparer fragten. Du modtager en e-mail om, hvornår din pakke er klar. Afhentningen skal ske på hverdage i tidsrummet mellem kl. 08-15. Husk en kopi af din ordrebekræftelse for at få pakken udleveret.

 

 Kan jeg få leveret forskellige bestillinger i samme pakke?

Vi vil meget gerne samle dine ordrer i én levering og gøre dig til en af vores såkaldte miljøkunder. Miljøkunder er primært kunder, som samler deres ordrer i færre men større portioner, så forbruget af emballage og pakkefyld reduceres, samt udledning af CO2 i forbindelse med transport mindskes. Bestiller du ofte varer fra Mogens Daarbak A/S, kan vi fx aftale en fast leveringsdag om ugen, hvor du får det hele samlet.


 Der mangler produkter i min levering. Hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du kontakter os inden for 24 timer efter modtagelsen af varen. Du kan kontakte os via denne formular eller på tlf. 96 33 33 33.

Hvis et eller flere af de produkter, du har bestilt, er i restordre, vil det fremgå af fakturaen, og du vil modtage dem på et senere tidspunkt.


 Det produkt, jeg har modtaget, er i stykker. Hvad gør jeg?

Det er vigtigt, at du kontakter os inden for 24 timer efter modtagelsen af varen.

Du kan kontakte os via denne formular eller på tlf. 96 33 33 33. Det vil være en stor fordel, hvis du tager et billede af skaden. Mogens Daarbak A/S sørger herefter for, at du får erstattet dit produkt hurtigst muligt.

Hvis der er tale om en reklamation, fordi produktet er defekt, betaler Mogens Daarbak A/S returfragten. Læs mere om reklamationer her.


 Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?

Du kan læse vores salgs- og leveringsbetingelser her eller kontakte kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller tlf. 96 33 33 33.

Velkommen hos
Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)