Skip to main content

Kundeoprettelse - Ofte stillede spørgsmål

 Hvordan bliver jeg online kunde hos Mogens Daarbak A/S?

Du kan altid gå ind og købe produkter på vores webshop, men med et ”Mit Daarbak”-login får du mange flere muligheder, og derfor anbefaler vi dig at oprette en gratis konto. Første gang du køber en vare gennem din ”Min Daarbak”-konto, skal du betale med betalingskort, men herefter har erhvervsdrivende og institutioner mulighed for at oprette en konto-/kreditaftale. Du opretter en ”Min Daarbak”-konto ved at klikke på ”Opret konto” på forsiden. Derefter kan du kontakte kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller tlf. 96 33 33 33, hvis du ønsker en konto-/kreditaftale. Læs mere om ”Mit Daarbak” her.


 Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ønsker at være online kunde længere?

Det koster ikke noget at have en ”Min Daarbak”-konto, så du er altid velkommen til at lade din konto stå, hvis du skulle have brug for at købe noget i vores webshop i fremtiden. Hvis du alligevel gerne vil slette din ”Min Daarbak”-konto på daarbak.dk, skal du kontakte kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller tlf. 96 33 33 33, og de ordner det hele for dig. Du har selvfølgelig altid mulighed for at oprette en ny ”Min Daarbak”-konto, hvis du fortryder.


  •  Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål?
  • Du kan læse vores salgs- og leveringsbetingelser her eller kontakte kundeservice på ks-info@daarbak.dk eller tlf. 96 33 33 33.

    Velkommen hos
    Venligst vælg privat (inkl. moms) eller erhverv (ekskl. moms)